جشنواره ملی شتر به میزبانی قلعه گنج

جشنواره ملی شتر به میزبانی شهرستان قلعه گنج درایام الله دهه فجر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ محمد فلاح کهن فرماندار شهرستان قلعه گنج گفت : همزمان با دهه فجر جشنواره ملی شتر به میزبانی شهرستان قلعه گنج در تاریخ ۱۹ بهمن با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت : این جشنواره با حضور شتر داران جنوب شرق کشور در استان های کرمان ،هرمزگان و سیستان و بلوچستان در مکان تدارک دیده شده برگزار خواهدشد و از جمله برنامه های مهم این جشنواره آشنایی با ظرفیت بسیار خوب منطقه برای پرورش شتر با توجه به قرار گرفتن در حاشیه تالاب جازموریان که مستعد پرورش انواع شتر می‌باشد برگزار می گردد.

فرماندار شهرستان قلعه گنج گفت : ستاد اجرایی این جشنواره مهم قریب به یک هفته شروع بکار نموده و حضور مسئولان کشوری را می‌توانیم به عنوان یک فرصت  برای مسائل اقتصادی پیرامون شتر از جمله گوشت شیر و پشم آن برنامه‌ریزی دقیق همراه با درآمدزایی مفید و مقرون به صرفه بدانیم.

فلاح کهن از تامین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره شتر سخن به میان آورد و افزود: همه دستگاه‌های ذیربط از جمله سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و اداره کل امور عشایر جنوب و سایر دستگاه‌های اجرایی نقش موثری برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره شتر خواهند داشت.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برداشت توت فرنگی در جنوب کرمان

ی ژانویه 28 , 2024
برداشت خارج از فصل توت فرنگی در جنوب کرمان آغاز و پیش‌بینی می‌شود ۱۰ هزار تُن محصول روانه بازارهای هدف شود.