همایش ملی گیاهان دارویی در دانشگاه جیرفت برگزار می شود

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: همایش ملی گیاهان دارویی، کارآفرینی و تجاری سازی با همکاری اتحادیه گیاهان دارویی و انجمن گیاهان دارویی ایران، دوم اسفندماه سال جاری در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ حسین شکفته افزود: جنوب کرمان یکی از اقلیم های منحصر بفرد گیاهان دارویی در کشور است که می تواند منشا زراعت و تجارت این گیاهان ارزشمند در کشور باشد.

حسین شکفته ادامه داد: موقعیت دشتی و کوهستانی جنوب کرمان از ارتفاع حدود ۶۰۰ متر از سطح دریا تا ارتفاع بیش از ۳۵۰۰ متر به کشاورزان و محققان این امکان را می دهد تا در محدوده های اقتصادی بسیاری از گیاهان دارویی به صورت کاملا ارگانیک و دیمزار زراعت نمایند.

رئیس دانشگاه جیرفت مهمترین محورهای همایش گیاهان دارویی در دانشگاه جیرفت را نیازهای روز کشور برشمرد  و بیان داشت: محورهای همایش در حوزه علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، گیاهان دارویی و مباحث نوین در علوم دامی و همچنین کارآفرینی و تجاری سازی تعریف شده است.

شکفته خاطرنشان کرد:  آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ می باشد که علاقه مندان برای ارسال مقاله و اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی این همایش https://mpec.ujiroft.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نجات دختر نوجوان در قلعه‌گنج از چنگال آدم‌ربایان

ی ژانویه 14 , 2024
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج گفت: دختر نوجوان در قلعه گنج کرمان از چنگال آدم ربایان نجات یافت.