ظرفیت مدارس برای اسکان زائران شهید سلیمانی به کار گرفته شود

استاندار کرمان گفت: در کنار ساخت اردوگاه‌ها، باید از ظرفیت مدارس برای اسکان زائران مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استفاده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، جلسه شورای آموزش و پرورش استان بعدازظهر شنبه ۱۸ آذر با حضور استاندار کرمان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا در سالن جلسات هتل آسمان کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه با اشاره به یکی از دستور کارهای جلسه مبنی بر مساعدت مالی جهت ساخت اردوگاه شهید سلیمانی گفت: استان در این زمینه همکاری لازم در حد توان را خواهد کرد، اما به منظور تامین اعتبار آن باید وزارت آموزش و پرورش ورود پیدا کرده تا پروژه احداث شود.

وی در خصوص تعمیر، تجهیز و تامین اسکنر برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان مدارس استان گفت: با توجه به اعتباری که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در اختیار سازمان نوسازی مدارس استان قرار داده است، آموزش و پرورش نیز باید اولویت‌‌های مورد نیاز خود را تهیه و جهت تعمیر و تجهیز در اختیار سازمان نوسازی مدارس قرار دهد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمله پلنگ به چوپان در منطقه حفاظت شده مارز قلعه گنج کرمان

ش دسامبر 9 , 2023
رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمان گفت: یک چوپان که وارد منطقه حفاظت شده مارز در قلعه گنج شده بود از سوی یک پلنگ از ناحیه دست آسیب دید.