روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان حائز رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از کسب رتبه برتر کشوری توسط روابط عمومی این اداره کل خبر داد.

دکتر احمدی افزود:روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در ارزیابی های اقدامات ارتباطی و اطلاع رسانی سال ۹۹ در حوزه های مختلف بویژه طرح ۹ در ۹۹ و هفته منابع طبیعی از سوی دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگلها، به عنوان روابط عمومی پیشرو شناخته و معرفی گردید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ادامه داد: روابط عمومی این مجموعه در اجرای دستور العمل اجرایی و فرهنگ سازی پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و همچنین تولید و انتشار اخبار هفته منابع طبیعی در خبرگزاری ها، مطبوعات و فضای مجازی توانسته در میان سایر استان های کشور حایز رتبه برتر شود.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاران حوزه روابط عمومی، ابراز امیدواری کرد که همچنان در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جوامع هدف در صیانت و حفاظت از عرصه های طبیعی در منطقه بیش از پیش تلاش کنند.

گفتنی است به پاس این موفقیت دکتر منصور رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با اهدا لوح سپاس از مهندس سیفی مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان تقدیر کرد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رییسی: واکسیناسیون عمومی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر و از اولویت‌های دولت است

د آگوست 9 , 2021
به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی روز یکشنبه با حضور در یک مرکز درمانی، نخستین دُز واکسن ایرانی کرونا را دریافت کرد. رییس جمهوری پس از دریافت واکسن برکت با تشکر از تلاش مجاهدانه کادر درمان برای صیانت از جان […]