اجرای طرح عملیاتی “پیشگامان امنیت انتظامی۴” در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح عملیاتی”پیشگامان امنیت انتظامی ۴” هدف این طرح را پیشگیری از انواع سرقت ها و پاکسازی نقاط جرم خیز برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ سردار”فرشید” گفت: همزمان با سراسر کشور طرح عملیاتی”پیشگامان امنیت انتظامی ۴” با هدف پیشگیری از انواع سرقت ها، کشف پرونده های سرقت و همچنین پاکسازی نقاط جرم خیز در سطح استان کرمان نیز به اجرا در آمده است.

وی افزود: در این طرح ۷۲ ساعته که با محوریت پلیس پیشگیری اجرا می شود تمام کلانتری و پاسگاه ها با همکاری پلیس های تخصصی در راستای شناسایی عاملان سرقت و کشف پرونده های سرقت، شناسایی سارقان، مالخران و افراد مرتبط با آنان و همچنین پاک سازی مناطق جرم خیز اقدام می کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ضربتی کنترل زمینه های وقوع جرم، برخورد با اراذل و اوباش، افزایش نظم و امنیت عمومی و کسب رضایتمندی مردم است که قطعا نتایج این طرح پلیس را در اجرای ماموریت های بعدی و شناسایی مخلان نظم و امنیت یاری خواهد کرد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همزمان با سراسر کشور بیش از ۲٠ هزار اصله نهال گونه های جنگلی و بیابانی در جنوب کرمان غرس شد

ش دسامبر 2 , 2023
به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان؛ صبح امروز در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پویش احیای هلیل تا جازموریان بیش از ۲٠ هزار اصله نهال گونه های جنگلی و بیابانی در سطح جنوب کرمان غرس شد. صبح امروز همزمان با سراسر سراسر کشور، جمعی از مسئولان، همیاران […]