پایان کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف کلاهبرداري ۲ هزار ميليارد ریالی در حوزه حواله های جعلی خودرو و تلاش برای احقاق حق ۱۳۷ مالباخته مرتبط با این پرونده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، سردار” فرشید” گفت: با ارجاع چندین پرونده و شکایت شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان از طريق فروش حواله هاي جعلي خودرو منجر به ایراد خسارت های سنگین به مردم، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این پرونده مالباختگان از طريق آگهی های فریبنده برخی شبکه های پیام رسان به خرید انواع خودروهاي داخلي و خارجي تا ۳۰۰ و حتی ۵۰۰ ميليون تومان ارزانتر ترغیب و با قراردادهایي ۹۰ روزه نسبت به واريز وجه به حساب آنها اقدام و کلاهبرداران نیز با تحویل تعدادي خودرو به متقاضيان در موعدهای مقرر، مردم را به خريد مجدد و همچنين افزايش خودروهاي ثبت نامي ترغيب مي کردند اما در ادامه پس از دریافت مبالغ هنگفت به هیچ طریق پاسخگوی مراجعان و مالباختگان نبودند.

سردار فرشید تصریح کرد: در این راستا با پیگیری های بی وقفه پلیس آگاهی ۵ نفر از اعضای این باند کلاهبرداری دستگیر و تاکنون ۱۳۷ مالباخته که جمعا بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از آن ها کلاهبرداری شده شناسایی شده اند و تلاش برای احقاق حق آن ها و بازگرداندن سرمایه هایی که برای خرید خودرو از دست داده اند در حال انجام است.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روند تدریجی کاهش دما این هفته در کرمان

د سپتامبر 25 , 2023
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای این هفته، روند تدریجی کاهشی دما را درسطح استان کرمان خواهیم داشت.