زنگ ایثار و مقاومت در مدارس جیرفت نواخته شد

صبح امروز زنگ ایثار و بازگشایی مدارس با حضور جمعی از مسئولان در جیرفت نواخته شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت، همزمان با هفته دفاع مقدس و اول مهرماه زنگ ایثار و مقاومت و زنگ بازگشایی مدارس با حضور جمعی از مسئولان شهرستان جیرفت در مدرسه دخترانه شاهد نواخته شد.
در حاشیه این مراسم که احمد بلند نظر فرماندار، حجت الاسلام تارم امام جمعه جیرفت و اعظمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان حضور داشتند فرماندار جیرفت گفت: نواختن این زنگ درهفته بزرگداشت دفاع مقدس وهفته اول بهار تعلیم و تربیت، شور و شعف خاصی در بین دانش آموزان ایجاد می کند و این برنامه در واقع یادآوری سال‌های حماسه و ایثار و دفاع مقدس را با مهر و دانش پیوند می‌زند.
فرماندار جیرفت هدف از نواختن زنگ ایثار در مدارس را تحکیم پیوند علم و دانش با اعتقاد به تمامیت و استقلال کشورمان و ارج نهادن به شهدای والامقام، ایثارگران،خانواده معظم شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ذکر کرد.
همزمان با این دو رویداد مهم، نواختن زنگ عاطفه ها نیز مورد توجه مسئولان حاضر در جلسه بود و قبل از این مراسم نیز، مسئولان شهرستان جیرفت با حضور در جوار قبور مطهر و قرائت فاتحه،با ارمان های امام راحل و شهدا تحدید میثاق کردند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستبند پلیس بر دستان عامل قتل دو برادر جیرفتی

ش سپتامبر 23 , 2023
فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری قاتل دو برادر جیرفتی پس از ۲۹ روز فرار توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.