برپایی پایگاه‌های «شور عاطفه‌ها» در میعادگاه‌های نماز جمعه و مدارس

استاندار کرمان با مشارکت در «شور عاطفه‌ها» و دعوت از مردم نیک‌اندیش استان، برپایی این مراسم ملی را موجب توسعه فرهنگ انفاق و تقویت روحیه دستگیری از دیگران دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، پایگاه‌های «شور عاطفه‌ها» از امروز پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمان برپا شده و تا ۱۵ مهر ماه برای مشارکت و کمک نیکوکاران و خیرین به دانش‌آموزان نیازمند دایر هستند.

مراسم ملی «شور عاطفه‌ها» در قالب پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت، امسال با شعار «آینده‌ساز باشیم» برگزار می‌شود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان هم صبح امروز با حضور در پایگاه‌ شور عاطفه‌ها واقع در میدان آزادی از مردم نوعدوست، نیکوکار و خیر استان برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) هر ساله در دو نوبت، کار فرهنگی بسیار ارزشمندی در دست‌گیری از خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌کند.

وی اثر فرهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها را بسیار باارزش و آن را موجب تقویت روحیه کمک به دیگران در جامعه دانست.

استاندار کرمان گفت: بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان هستند که توان تهیه لوازم اولیه حضور در مدرسه را ندارند و با کمک خیران و مردم نوعدوست‌ به حفظ کرامت آنها کمک خواهیم کرد.

استاندار کرمان، مشارکت خانواده‌ها به همراه فرزندان را در مراسم ملی «شور عاطفه‌ها»، آموزش یک کار فرهنگی و ارزشمند عنوان کرد و گفت: ملت ایران همواره در دست‌گیری از نیازمندان و افراد بی‌بضاعت پیشقدم بوده‌اند.

برپایی پایگاه‌های «شور عاطفه‌ها» در میعادگاه‌های نماز جمعه و مدارس

ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، این مراسم را در راستای توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری و گسترش سنت‌های حسنه اسلامی بیان کرد و گفت: امسال «شور عاطفه‌ها» از ۱۵ مردادماه شروع شد و به مدت ۲ ماه ادامه دارد که پایگاه‌های فیزیکی هفته اول و دوم مهرماه در میعادگاه‌های نماز جمعه و مدارس استان برپا می‌شوند. وی افزود: ۶۰ پایگاه امدادی، ۴۲۰ مرکز نیکوکاری، ۴۰ پایگاه سیار و ۳۷مدرسه آماده برگزاری مراسم «شور عاطفه‌ها» در استان کرمان هستند.

شایان ذکر است، مردم نیک‌اندیش استان علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه‌های ثابت و سیار و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توانند مساعدت‌های خود را جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند از طریق کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ نزد کمیته امداد واریز کنند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس جیرفت نواخته شد

ش سپتامبر 23 , 2023
صبح امروز زنگ ایثار و بازگشایی مدارس با حضور جمعی از مسئولان در جیرفت نواخته شد.