رفع مشکلات شهرستان جیرفت به صورت ویژه

احمد بلند نظر با جمعی از مدیران کل استان رسیدگی و رفع بخشی از مشکلات و نیازهای شهرستان جیرفت بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جیرفت، صبح امروز دکتراحمد بلند نظر فرماندار شهرستان جیرفت به منظور پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان با جمعی از مدیران کل استان در محل دفتر معاون اقتصادی استانداری دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که به پیشنهاد فرماندار جیرفت و دستور اکید استاندار کرمان انجام شد دکتر احمد بلند نظر با محمدی مدیر کل بنیاد مسکن، عبدیان مدیر عامل آب و فاضلاب، رشیدی مدیر عامل اب منطقه ای، مسائل و مشکلات جیرفت در این حوزه ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

فرماندار جیرفت در همین جلسه کاستی های تلفن و اینترنتی را با مدیر عامل شرکت مخابرات و شرکت ارتباطات زیرساخت در میان گذاشت و خواستار توجه مدیران مربوطه به این بخش ها شد.

وی همچنین وضعیت شرکت شهرکهای صنعتی جیرفت را نیز با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تشریح کرد و خواستار مساعدت به شهرک های صنعتی جیرفت شد

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمادگی مدارس استان کرمان برای برپایی کلاس‌های درس از اول مهر ماه

د سپتامبر 11 , 2023
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۹۵ درصد دانش‌آموزان در مدارس استان ثبت نام شده اند از آمادگی مدارس استان برای برپایی کلاس‌های درس از اول مهر ماه خبر داد.