افزایش پروازهای کرمان ویژه ایام اربعین به ۱۰ مورد

سخنگوی ستاد استانی اربعین حسینی در کرمان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، تعداد پروازهای ویژه ایام اربعین از استان کرمان به ۱۰ مورد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، رحمان جلالی صبح امروز در نشست خبری هفته دولت با اشاره به راهیپمایی عظیم اربعین حسینی گفت: با پیگیری‌های استاندار کرمان، چهار پرواز به تعداد پروازهای فوق‌العاده استان کرمان افزایش یافته و اکنون ۱۰ پرواز در ایام اربعین داریم.
وی افزود: روزهای چهارم، یازدهم، هجدهم شهریور ماه پرواز کرمان به نجف، سوم، دهم و هفدهم شهریور ماه پرواز کرمان به بغداد و روزهای ششم، یازدهم، چهاردهم و هجدهم پرواز کرمان به بغداد را ویژه ایام اربعین خواهیم داشت.
وی ابراز داشت: بستر برای تهیه بلیط آماده است و هیچگونه پرواز دربستی نخواهیم داشت.
جلالی با اشاره به اینکه اولین قطار ویژه زائران کرمانی به مقصد خرمشهر امروز انجام شده است، بیان کرد: از پایانه ریلی خرمشهر تا مرز شلمچه نیز به صورت رایگان، ریل باس‌هایی در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: در فضای حمل و نقل زمینی تا مرز شلمچه نیز قیمت سه سطح اتوبوس به صورت رسمی اعلام و اتوبوس‌های سطح یک با قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سطح دو با قیمت یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و اتوبوس‌های معمولی با قیمت ۷۷۱ هزار تومان تعیین شده‌اند.
جلالی در ادامه اظهار داشت: اردوگاه شهید سلیمانی موقعیت شهید کازرونی در مرز شلمچه آماده پذیرش زائرین برای اسکان و پارک خودرو دیده شده و موکب ماهان نیز آماده پذیرایی زوار خارجی است.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در مورد آخرین آمار در سامانه پیش ثبت‌نام وزارت کشور برای داوطلبان نمیندگی مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین آمار پیش ثبت‌نامی ۱۲۴۹ نفر است که ۸۴ درصد آنها مرد و ۱۶ درصد زن هستند.

وی، بیشترین نام‌نویسی را در حوزه انتخابیه کرمان و راور، رفسنجان و انار اعلام کرد و گفت: ۱۴ نفر از پیش ثبت‌نامی‌ها مشمول ماده ۲۹ بودند که باید استعفا می‌دادند.
جلالی تصریح کرد: طبق تبصره ۴ ماده ۲۹ قانون انتخابات، حتما به مدت یک ماه مرجع ذیصلاح باید جانشین فرد مستعفی را معرفی کرده و گواهی آن نیز در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور بارگذاری می‌شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: صحت سنجی مدارک داوطلبان به مدت یک ماه توسط دستگاه‌های ذیربط انجام می‌شود و نقص در مدارک به متقاضی پیامک می‌گردد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعزام 7 موکب و ۹۰ کامیونت از جیرفت به عراق

چ آگوست 23 , 2023
فرماندار جیرفت گفت: نخستین کاروان از هفت موکب که ۲ موکب آن از روستاهای شهرستان جیرفت است به همراه ۹۰ کامیونت حامل وسایل امروز به سمت مرز عراق حرکت کرد.