خودروی سرقتی از جیرفت در عنبرآباد کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری سارق زورگیر یک دستگاه خودروی سرقتی از شهر جیرفت توسط ماموران پاسگاه جهادآباد این فرماندهی خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان؛ سرهنگ “رضا فیروزبخت” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان کرد :در پی اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در یکی از نقاط شهر جیرفت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پاسگاه جهاد آباد با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سارق و متعاقباً کشف خودروی سرقتی در یکی از نقاط حاشیه ای حوزه استحفاظی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان” عنبرآباد” با اشاره به نقش تجهیزات ایمنی در کاهش زمینه‌های وقوع سرقت بر توسعه سامانه‌های پایش تصویری در شهرستان عنبرآباد تاکید و تصریح کرد: نصب سامانه‌های پایشی در میادین شهر و جاده‌ها نقش مهمی در پیشگیری و کنترل جرائم ایفا می‌کند که امیدواریم مسئولان امر شرایط لازم برای توسعه این ظرفیت را فراهم کنند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش پروازهای کرمان ویژه ایام اربعین به 10 مورد

چ آگوست 23 , 2023
سخنگوی ستاد استانی اربعین حسینی در کرمان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، تعداد پروازهای ویژه ایام اربعین از استان کرمان به 10 مورد افزایش یافته است.