رد پای زن و شوهر کلاهبردار در پرونده جعل اسناد قول نامه‌ای

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری زن و شوهری که با جعل اسناد قول نامه ای و فریب طرفین معامله اقدام به کلاهبرداری می کردند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ سرهنگ میرحبیبی در مصاحبه با خبرنگار پلیس اظهار داشت: در پی طرح شکایت و تشکیل پرونده هایی در حوزه جعل اسناد و کلاهبرداری های ملکی مشخص شد کلاهبرداران حرفه ای، املاک با ارزش را شناسايي و با خالي گذاشتن بخش هايي از مندرجات اجاره نامه و جلب اعتماد موجر، برخی اسناد دیگر را نیز به اجاره نامه های فاقد اصالت الحاق و با ترفندهایی خاص اقدام به کلاهبرداري از طرفین معامله می کرده اند.

وی افزود: در این رابطه در پی تحقیقات تخصصی کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی و با واکاوی دقیق اسناد و مدارک گردآوری شده از شکات، رد پای یک خانم و آقای جوان در این کلاهبرداری های حوزه جعل اسناد محرز و در ادامه هویت این متهمان در روند تکمیل تحقیقات محرز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری متهمان که زن و شوهری جوان اهل یکی از استان های شمال غرب کشور بودند تصریح کرد: در بازرسي از منزل متهمان تعدادي اسناد جعلی شامل صلح نامه و سند رسمي کشف و متهمان پس از اقرار به جزئیات کلاهبرداری های خود تحویل مرجع قضایی شدند.

توصیه پلیس به شهروندان محترم این است، از امضا و تائید اسناد فاقد اصلالت و دارای جای خالی یا مندرجات مشکوک خودداری و نهایت دقت را در انجام معاملات به کار ببرند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اهدای اعضای جوان ۱۸ ساله جیرفتی به ۳ بیمار نیازمند

ی جولای 9 , 2023
اعضای بدن جوان ۱۸ ساله از شهرستان جیرفت برای پیوند به سه بیمار به شیراز منتقل شد.