کاهش کیفیت هوا در شمال و شرق استان

کارشناس هواشناسی کرمان گفت: به دلیل وزش باد از کویر به سمت استان کرمان، افزایش غلظت غبار و ریزگرد‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.وزش باد از کویر و کاهش کیفیت هوا در شمال و شرق استان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از خبرگزاری صداوسیمای کرمان، راستی بیان کرد: به دلیل وزش باد از کویر به سمت استان کرمان، افزایش غلظت غبار و ریزگرد‌ها و کاهش کیفیت هوا در سطح استان کرمان به خصوص در مناطق شرقی و شمالی استان دور از انتظار نیست.

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، کمی ابری تا تمام ابری است، گفت: افزایش ابر و وزش باد، پدیده غالب جوی امروز است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه شهر کرمان است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود و لاله زار با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۴۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز توزیع بذر ذرت دانه ای در جنوب کرمان با قیمت تعاونی

ش جولای 1 , 2023
سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب استان کرمان از آغاز توزیع بذر ذرت دانه ای سینگل کراس ۷۰۴ از امروز همزمان با شروع فصل کشت، در هشت شهرستان این منطقه خبر داد.