امضای تفاهم‌نامه‌ واگذاری تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی جنوب کرمان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از امضاء تفاهم‌نامه‌ای برای تامین تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی جنوب کرمان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ مسلم مروجی فرد با بیان اینکه این تسهیلات شامل واحدهای تولیدی کل استان خواهد شد وی افزود: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط استاندار کرمان به عنوان رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بانک تجارت و شرکت ملی مس این تفاهم نامه امضا شد که کمک بی نظیری به رشد تولید در جنوب کرمان خواهد کرد.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: با این تسهیلات می‌تواند بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی که نقش مهم و موثری در تولید و اشتغالزایی دارند را رفع نمود.

وی تصریح کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان «سال مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است؛ با تلاش مضاعف در جهت تحقق اهداف این نام گذاری تلاش خواهد نمود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستگیری عامل تیراندازی و قتل دروازه‌بان امیدهای مس کرمان

ش ژوئن 24 , 2023
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به وقوع تقل"علیرضا شهریاری پناه" دروازبان تیم فوتبال امید مس کرمان از شناسایی و دستگيری عامل این قتل در صحنه خبر داد.