بررسی نقشه راه انتخابات ۱۴۰۲ استان کرمان

در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان کرمان که صبح امروز ۲۱ خرداد ماه برگزار گردید، نقشه راه انتخابات ۱۴۰۲ استان در سه محور راهبردی، اجرایی و فناوری بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، رحمان جلالی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در این جلسه گفت: مجریان برگزاری انتخابات فارغ از هرگونه دیدگاه و گرایش سیاسی به دنبال مشارکت حداکثری هستند، در بحث اجرایی توجهمان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حفظ رای مردم است و در تمام فرآیند انتخابات به این نکته دقت داشته باشیم.

وی با اشاره به طراحی دو نقشه عملیاتی ویژه اعضای ستاد انتخابات استان در محور راهبردی عنوان کرد: در موضوع مشارکت و رقابت، قرارگاه رسانه‌ای استان طی مصوبه شورای فضای مجازی استان راه‌اندازی می‌شود.

جلالی افزود: نسبت به موضوع سلامت و امنیت انتخابات نیز براساس بانک اطلاعاتی و اطلس شعب اخذ رای که برای اولین بار در سطح کشور با پایلوت استان کرمان طراحی و اجرا شده، مدیریت امنیتی و زیرساختی شعب اخذ رای صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: آموزش عوامل و مجریان انتخابات در سراسر استان به صورت عمومی و اختصاصی، بودجه و امکانات و منابع انسانی نیز در محور اجرایی دنبال می‌شود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آزادی ۵۰ زندانی به‌مناسبت هفته قوه قضائیه در کرمان

ی ژوئن 11 , 2023
به مناسبت هفته قوه قضاییه، 50 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان کرمان آزاد می‌شوند.