اجرای طرح مشترک پلیس راه و راهداری در کنترل ناوگان حمل مواد سوختی و مسافر

رئیس اداره نظارت بر عملیات جاده ای پلیس راه شمال استان از اجرای طرح مشترک کنترل حمل و نقل عمومی مسافر با همکاری اداره کل راهداری همزمان با مناسبت های پیش رو و افزایش حجم سفرها درسطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ سرهنگ”پیام محمدی” گفت: با توجه به در پیش رو بودن مناسبت های خردادماه طرح مشترک نظارت و کنترل بر ناوگان حمل و نقل بار،ناوگان حامل محموله های خطرناک سوختی و ناوگان حمل و نقل مسافر با حضور تیم اداره ایمنی راهداری استان در مقابل پاسگاه پلیس راه ماهان و باغین و درسطح راه های استان در حال انجام است.

وی افزود: در اجرای این طرح مواردی من جمله سلامت خودرو و راننده، داشتن تجهیزات ایمنی و ترافیکی ،بارنامه ،سالم بودن لاستیک ها و دیگر موارد ایمنی مورد بررسی و بازدید قرار می گیرند که خودروهای دارای تخلف ضمن اعمال قانون به کمیسیون های مربوطه نیز معرفی می شوند.

سرهنگ”محمدی” هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از حوادث و سوانح احتمالی برای خودروهای عمومی حامل بار و مسافر درسطح راههای استان بیان و تاکید کرد: در این طرح که روز قبل در مقابل پاسگاه پلیس راه ماهان و باغین آغاز شد بیش از ۷۵۰ دستگاه کامیون حامل مواد سوختی، ۶۸۰دستگاه  خودروی عمومی حامل مسافر بازدید و تذکرات لازم در خصوص رعایت قوانین و مقررات به آنان داده شد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پلمب یک کارگاه تولید مواد غذایی غیرمجاز در سیرجان

س مه 30 , 2023
دادستان سیرجان گفت: یک کارگاه تولید مواد غذایی و شوینده غیرمجاز در سیرجان پلمب شد.