برگزاری دومین همایش تجدید بیعت جانبازان شیمیایی سراسر کشور با مکتب حاج قاسم

استاندار کرمان مقاومت و قوی شدن را تنها راه مقابله با دشمنان نظام عنوان کرد و افزود: بر این اساس باید با حفظ وحدت و حرکت در مسیر ولایت برای رفع مشکلات گام برداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، دومین همایش تجدید بیعت جانبازان شیمیایی سراسر کشور با مکتب حاج قاسم سلیمانی امروز جمعه ۵ خرداد با حضور استاندار کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان داین همایش ضمن تبریک دهه کرامت و آرزوی سلامتی برای جانبازان شیمیایی، افزود: این افتخار نصیب شما جانبازان شده است که در راه خدا جهاد کنید و همچنان پای عهد خود با آرمان‌های دفاع مقدس ایستادگی کنید.

وی با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: امروزه نوع جنگ متفاوت شده‌ و دشمنان وارد حیطه‌های فرهنگی و اقتصادی شده‌اند.

استاندار کرمان بیان داشت: با همه مشکلات موجود اما رسالت ما این است که در مسیر رزمندگی خود حرکت کنیم چراکه صحنه عوض شده است، اما جنگ و نبرد ادامه دارد.

وی یکی از رسالت‌های امروز رزمندگان را جهاد تبیین و احساس مسئولیت در قبال خانواده و جامعه عنوان کرد و افزود:در سالیان پس از انقلاب فعالیت‌ها و پیشرفت‌های زیادی اتفاق افتاده است که باید این پیشرفت‌ها را تبیین کرد و از طرف دیگر باید ضعف‌های خود را ببینیم و در جهت رفع آن آنها حرکت کنیم.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اختصاص 20 میلیارد تومان برای ساخت موزه منطقه‌ای جیرفت

ج مه 26 , 2023
قائم مقام وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در تلاشیم مرحله اول موزه منطقه‌ای جنوب شرق جیرفت تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.