افتتاح پروژه آبرسانی مجتمع حیدرآباد جیرفت با حضور مدیرعامل آبفای کرمان

با حضور عبدیان مدیرعامل آبفای استان کرمان؛ پروژه آبرسانی مجتمع حیدرآباد جیرفت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان؛ با حضور علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، ذبیح‌الله اعظمی نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، علی مشایخی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت و جمعی از مسئولان پروژه آبرسانی مجتمع حیدرآباد بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت افتتاح شد.

پروژه آبرسانی مجتمع حیدرآباد شامل روستاهای حيدرآباد علیا، حیدرآباد سفلی، جهاد آباد، حسن آباد، الله آباد ابوسعیدی و شهرک اسماعیلی سفلی می‌شود.

در فاز اول این پروژه حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۱۸۰ متر و حداکثر دبی ۴۸ لیتر بر ثانیه انجام شد.

همچنین خط انتقال و شبکه داخلی به طول ۸۰۰۰ متر در این پروژه آبرسانی اجرا شد.اعتبار فاز اول مجتمع حیدرآباد بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت ۸۰ میلیارد ریال است.

همچنین فاز دوم این پروژه شامل احداث دو باب مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و اجرای ۱۵ باب حوضچه شیرآلات است که با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال احداث آن در دستور کار قرار می گیرد.

مجموع اعتبار کل پروژه مجتمع حیدرآباد بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت ۱۲۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احداث و بازگشایی راه‌های روستایی ساردوئیه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان

پ مه 18 , 2023
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در بازدید از راه های روستایی بخش ساردوئیه جیرفت گفت: احداث راه در مناطق کوهستانی هزینه های هنگفتی دارد اما با توجه به اولویتها و مناطق جمعیتی این مهم در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است .