توسعه معادن جنوب با اکتشاف و شناسایی منابع معدنی جدید

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از توسعه معادن جنوب با اکتشاف و شناسایی منابع معدنی جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به همراه نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان، مدیران قرارگاه خاتم الانبیأ و رییس اداره محیط زیست شهرستان جیرفت از پهنه های معدنی و اکتشافی منطقه جبالبارز بازدید کرد.

مسلم مروجی فرد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه توسعه معادن، نیازمند اکتشاف و شناسایی منابع معدنی منطقه است، اظهار داشت: اکتشاف و شناسایی منابع معدنی جنوب کرمان در قالب پهنه های اکتشافی به شرکت ها و موسساتی که از توانایی های لازم برخوردار هستند، نظیر قرارگاه خاتم الانبیأ واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در این بازدید با حضور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، روند انجام کار قرارگاه خانم الانبیا در پهنه اکتشافی واگذار شده، بررسی شد؛ افزود: باید پیشرفت و توسعه جنوب کرمان را با شناسایی و اکتشاف منابع معدنی، سرعت بخشید.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گروگان‌گیری در شهرستان خاش به بهانه آزادی یک زندانی در بم

ی مه 14 , 2023
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز افرادی که هویت آنها مشخص است اقدام به گروگان‌گیری یک مادر و دختر در شهرستان بم کرده و آنها را به شهرستان خاش منتقل کردند.