پلمب ۷ فروشگاه لوازم یدکی در جیرفت

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، از تشدید طرح گشت مشترک نظارت بر بازار و اصناف در جنوب کرمان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت جنوب کرمان، محسن مشایخی افزود: روز شنبه و با حضور خانم بیگ زاده معاون فرماندار و بهزادی رییس اداره تعزیرات حکومتی جیرفت، بازرسان اداره کل صمت جنوب کرمان و اتاق اصناف جیرفت از ۱۳ فروشگاه لوازم یدکی و تعمیرگاه خودرو در جیرفت بازدید و تعداد ۷ فروشگاه لوازم یدکی پلمب شد.

وی اظهار داشت: در این بازرسی تعداد ۲فروشگاه به علت تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه صورت حساب و ۵ فروشگاه نیز تعطیلی خودسرانه برای فرار از انجام بازرسی پلمب و پرونده های تشکیل شده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

مشایخی با بیان اینکه این کشت ها بصورت مداوم انجام می شود، گفت: همه اصناف و بازاریان باید همه موارد قانون نظام صنفی، نظیر درج قیمت،ارئه صورت حساب و… را رعایت کنند در غیر این صورت، با آنان طبق قانون به شدت برخورد خواهد شد.

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه دولت و دستگاه های اجرایی برای کنترل بهتر و دقیق تر بازار و اصناف نیازمند همراهی و همکاری شهروندان می باشند، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور به مشتری و هرگونه انبار و احتکار را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به بازرسان اداره کل صمت جنوب کرمان اطلاع دهند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سفیر ژاپن در کرمان/سفر گردشگران خارجی به کرمان در امنیت کامل است

ی آوریل 16 , 2023
سفیر ژاپن وارد کرمان شد و با استاندار کرمان دیدار کرد.