آماده‌سازی و ایجاد زیرساخت احداث مسکن در ۷ منطقه استان کرمان

استاندار کرمان گفت: عملیات ساخت ۱۴۶۰ واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن در سیرجان و آماده‌سازی و ایجاد زیرساخت احداث مسکن در هفت منطقه در استان کرمان از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری؛ محمدمهدی فداکار ظهر شنبه ۲۶ فروردین ماه در جلسه شورای مسکن استان عنوان کرد: ۲۳۰۰ هکتار زمین در شمال و ۶۶۰ هکتار زمین در جنوب استان کرمان برای اجرای نهضت ملی مسکن آماده و در اختیار طرح گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های زیربنایی، محیط زیست و … در ابتدای ایجاد طرح مدتی زمان نیاز داشت، بیان کرد: یکی از مشکلات کار در اجرای طرح، تامین زمین به ویژه در شهرهایی از جمله کرمان، رفسنجان، جیرفت و … بود.

استاندار کرمان افزود: عملیات آماده‌سازی و ایجاد زیرساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن برای بیش از ۵۰۰ هکتار زمین در هفت نقطه از استان کرمان شامل بم، بافت، خورسند، شهربابک، کرمان و ریگان از امروز آغاز می‌شود.

فداکار اضافه کرد: همچنین عملیات ساخت یک هزار و ۴۶۰ واحد مسکونی در دو منطقه از سیرجان آغاز می‌شود.

استاندار کرمان اظهار داشت: تا امروز هزار و ۲۵۸ هکتار زمین در شمال و ۳۴۰ هکتار زمین در جنوب استان برای طرح نهضت ملی مسکن آماده و تحویل شده بود که امروز ۵۰۲ هکتار در شمال به آن الحاق و زمین مورد نیاز برای حدود ۱۹ هزار واحد مسکونی فراهم شد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حجت‌الاسلام حمیدی: توسعه عفاف و حجاب در جامعه حق مردم و تکلیف مسئولان است

ش آوریل 15 , 2023
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تلاش برای توسعه عفاف و حجاب در جامعه حق مردم و تکلیف مسئولان است و باید در برابر این مساله اقدام قانونی لازم را انجام دهیم.