برگزاری جشنواره تئاتر رضوی در جیرفت

مدیرکل ارشاد در دیدار با فرماندار جیرفت گفت: جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در جیرفت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ صبح امروز مسلمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان با حضور در محل دفتر فرماندار جیرفت با دکتر احمد بلند نظر فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد

در این دیدار مسلمی از برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی رضوی خبر داد و گفت: این جشنواره روزهای ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد لذا از فرماندار جیرفت انتظار داریم با تشکیل یک ستاد منسجم، زمینه برگزاری هرچه بهتر جشنواره مذکور را فراهم آورند.

در ادامه این دیدار فرماندار جیرفت گفت: جایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی رسیدگی به امور فرهنگی و هنری مهم و اثر گذار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت:فرهنگ را زیربنای توسعه پایدار ذکر کرد و افزود: رسیدن به توسعه پایدار در تمامی زمینه ها تنها از طریق توسعه فرهنگی امکان پذیر است.

فرماندار جیرفت در ادامه به جشنواره تئاتر خیابانی رضوی اشاره کرد و گفت با تمام توان از هنرمندان حمایت می کنیم و در خصوص برگزاری این جشنواره نیز هماهنگی و پیگیری لازم را خواهم کرد تا یک جشنواره آبرومند برگزار شود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری راهپیمایی روز قدس ۲۳ رمضان در کرمان

د آوریل 10 , 2023
مردم کرمان همگام با امت اسلام جمعه این هفته با برگزاری راهپیمایی روز قدس آزادی قبله نخست مسلمین از چنگال اشغالگران صهیونیست را فریاد می زنند.