بیش از ۳ هزار کرمانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

مدیر حج و زیارت کرمان با اشاره به اعزام ۳ هزار و ۱۳۵ نفر از کرمان به حج تمتع امسال گفت: تا دیروز ۲ هزار و ۸۷۹ نفر در کاروان‌ها ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، مدیرحج و زیارت کرمان گفت: تاکنون بیش از دو هزار و ۸۰۰نفر برای حج تمتع از استاناعزام بیش از ۳ هزار نفر کرمانی به حج تمتع کرمان در سامانه نام نویسی کردند.

ایرانمنش گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است ۳ هزار و ۱۳۵ نفر از استان کرمان در قالب ۲۰ کاروان در مراسم حج تمتع ۱۴۰۲ شرکت کنند.

وی افزود: تا دیروز ۲ هزار و ۸۷۹ نفر در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۲ کرمان نام نویسی کردند که از این تعداد، هزار و ۵۶۸ نفر خانم و هزار و ۳۱۱ نفر آقا هستند و مسن‌ترین فرد ثبت نامی، ۹۳ ساله اهل بم و جوان‌ترین فرد ثبت نامی ۱۳ ساله اهل بردسیر می‌باشد.

مدیر حج و زیارت استان کرمان بیان داشت: ۹۲ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تمتع استان کرمان از میان افردی که تا تاریخ ۲۰ فروردین ۸۶، دارای سند ثبت نامی حج تمتع بوده اند، تکمیل شده است.

وی افزود: متقاضیان تشرف باید با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir یا مراجعه حضوری به دفاتر و شرکت‌های زیارتی سطح استان کرمان نسبت به انجام ثبت نام در کاروان‌ها اقدام کنند.

ایرانمنش با بیان اینکه برای حج تمتع ۱۴۰۲، ۲۰ کاروان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از این ۲۰ کاروان، ۸ کاروان در شهرستان کرمان، ۳ کاروان در شهرستان زرند، ۳ کاروان در شهرستان رفسنجان، ۲ کاروان در سیرجان و در شهرستان‌های شهربابک، جیرفت، انار و بم هر کدام یک کاروان کار ثبت نام و اعزام زائران به حج تمتع را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان کرمان برگزار می‌شود

ی آوریل 9 , 2023
فرماندار کرمان از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان کرمان در بهار سال جاری خبر داد.