اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در “جیرفت “

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت از اجرای طرح ۳ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط جرم خیز در ادامه طرح های اخیر پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ”عزت الله عبدلی نسب”با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستاي افزايش احساس امنيت عمومي مردم، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با محوريت پاکسازي نقاط جرم خیز در محدوده شهر و بخش های مرکزی، اسفندقه، بلوک و ساردوئیه با بهره گيري از كليه توان انتظامي به مدت ۳ روز اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۸ نقطه و محله آلوده پاکسازی، تعداد ۳۹ معتاد متجاهر، تعدادی خرده فروش مواد مخدر،۱۱نفر سارق و ۶ قاچاقچی موادمخدر دستگیر و یک مقدار کالای قاچاق، ۴۰ کیلو انواع موادمخدر، ۳ قبضه سلاح غیرمجاز و ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: اين طرح از سلسله طرح هاي تاثيرگذار در پيشگيري از جرائم است و در اینجا بر خود لازم می دانیم از زحمات و پشتیبانی های خوب دادستان و سایر قضات شهرستان و همچنین مشارکت عموم مردم تقدير و تشكر كنیم كه كمال همكاري را با ماموران انتظامي در اجراي موفق اين طرح داشتند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پلمب فروشگاه رفاه کرمان در راستای حمایت از آمران به معروف

ش آوریل 8 , 2023
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در تشریح علت پلمب یک شعبه فروشگاه رفاه در این شهر گفت: این اقدام در راستای حمایت از آمران به معروف قانونمند و در راستای سیاست‌های ابلاغی حجاب و عفاف صورت گرفته است.