عرضه کالاهای اساسی در ۴۰۲ فروشگاه تعاونی و زنجیره ای کرمان

معاون اقتصادی استاندار کرمان از فروشگاه‌های‌ عرضه کالاهای اساسی بازدید کرد سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان به صورت سرزده از تعدادی فروشگاه‌ عرضه کالاهای اساسی در سطح شهر کرمان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط استانداری کرمان؛ نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی در آستانه سال جدید از امروز ۲۲ اسفند ماه در سطح استان دایر شده و تا ۲۸ اسفند ماه برقرار هستند.

کالاهای ضروری شامل روغن، برنج، شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم‌مرغ، ماهی، خرما، صیفیجات و میوه و کالاهای اقلام اساسی شامل ماکارونی، کنسروجات، رب گوجه، آجیل، شیرینی و شکلات، انواع نوشیدنی، لبنیات و حبوبات از طریق وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شده است.

در همین راستا، امیر حسن‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان امروز ۲۲ اسفند ماه به منظور بررسی روند اجرای طرح به صورت سرزده از تعدادی فروشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی در سطح شهر کرمان بازدید کرد.

این نمایشگاه‌ها‌ با محوریت اتاق‌های‌ تعاون به مدت یک هفته دایر خواهند بود و قرار است، ۱۶ قلم کالای اساسی با قیمت حداقل ۱۰ درصد زیر قیمت بازار به دست مصرف کننده برسد.

با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان کرمان و با هدف حفظ شأن و آرامش خاطر شهروندان، حذف هزینه‌های زیرساخت نمایشگاهی از جمله غرفه‌داری، سردخانه و نگهداری و استفاده از امکانات و تجهیزات مناسب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف، عرضه کالاهای اساسی را خواهند داشت.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در استان کرمان از روستاهای محروم جازموریان

س مارس 14 , 2023
نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی به همراه ائمه جمعه رودبار و زهکلوت از مناطق و روستا های کوهستانی و صعب العبور طبق نمداد و دازان جازموریان بازدید کرد.