افتتاح اولین مرکز فوق تخصصی کم خونی کشور در کرمان

اولین مرکز فوق تخصصی کم خونی کشور عصر ۱۳ بهمن ماه با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: کرمان در حوزه غربالگری سرطان می تواند پایلوت کشور شود و ما برای تحقق این امر همکاری لازم را خواهیم کرد.

محمدرضا پورابراهیمی گفت: انجمن یاس کرمان کارهای ارزشمندی در راستای ماموریت های خود در استان انجام داده است و در طی سال های گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه تکمیل زیرساخت های سرطان در استان کرمان صورت گرفته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عمدتا نگاه ما در طول این سال ها در حوزه سلامت و مسایل اجتماعی درمانی بوده است و با پیشگیری می توان هزینه های درمان را کاهش داد. هزینه پیشگیری با هزینه های درمان قابل قیاس نیست لذا پیشگیری باید در سرلوحه کارها و اقدامات قرار داد.

او بیان کرد: افتتاح اولین مرکز فوق تخصصی کم خونی کشور در کرمان یک گام بزرگی است و از همراهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکر می کنیم و ما نیز همکاری لازم را خواهیم داشت.

وی گفت: پیگیری لازم را جهت ردیف مستقل بودجه برای آزمایش HLA در مجلس شورای اسلامی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انجام خط انتقال برق به معدن مس رمشک توسط ایمیدرو

ج فوریه 3 , 2023
در نشست بررسی مشکلات معادن شهرستان‌های جنوبی استان مقرر شد تا خط انتقال برق به معدن مس رمشک توسط ایمیدرو انجام و بسته‌های زیرساختی کوتاه مدت و بلند مدت تهیه گردد‌.