امام جمعه سیرجان: بنیان های فکری رضوی مردم را تقويت کنید

به دنبال انتصاب حجت الاسلام شیخ عباس مسلمی زاده به امامت جمعه سیرجان، مسؤولان کانون خدمت رضوی شهرستان سیرجان با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از خبرگزاری آستان نیوز از کرمان؛ مسئولان کانون خدمت رضوی شهرستان سيرجان با حضور در دفتر امام جمعه سیرجان، با حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس مسلمی زاده امام جمعه جدید سیرجان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار صمیمانه حجت الاسلام مسلمی زاده ضمن تقدیر از حضور خادمیاران رضوی، به نقش مهم و اثرگذار آنان در جامعه اشاره کرد و افزود: اعتبار خادمیاران رضوی در اجتماع به دلیل انتصابشان به امام رئوف است، از این رو باید این ظرفیت معنوی را قدر بدانید و از آن به نحو احسن استفاده کنید.

امام جمعه سیرجان حرکت امام رضا(ع) را به خراسان مبدأ حرکت عظیم فرهنگی دانست و گفت: خادمیاران رضوی باید در تولید علم و فکر در عرصه های فرهنگی کوشا باشند و جهت تقویت بنیان های فکری رضوی از عشق و ارادت مردم به این امام بزرگوار، کمک گیرند.

حجت الاسلام مسلمی زاده خادمیاران رضوی را بازوان پرتوان فرهنگ شهرستان عنوان کرد و افزود: برای فعالیت هایتان همواره مطالعه و برنامه ریزی داشته باشید.

امام جمعه سیرجان رشد فرهنگ را در عرصه عمومی سیرجان مثبت ارزیابی نکرد و گفت: شهرستان سیرجان اگرچه در عرصه صنعت و تجارت رشد قابل توجهی داشته ولی این توسعه به صورت نظام مند نبوده و توسعه فرهنگی دیده نشده، از شاهد ناهنجاری های اجتماعی هستیم و متأسفانه به انحطاط رفته ایم.

گفتنی است در ابتدای این دیدار تعدادی از مسئولان عرصه تخصصی و عمومی کانون خدمت رضوی شهرستان سیرجان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این نهاد ارائه کردند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم|دستاورد های پنج روزه پلیس کرمان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

ج ژانویه 27 , 2023