افشین صالحی‌نژاد دادستان جیرفت شد

با حکم رییس قوه قضاییه، صالحی نژاد به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه افشین صالحی نژاد، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان بردسیر، به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت منصوب شد.

آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت هفته آینده باحضور جمعی از مقامات ارشد قضایی استان و مسئولان شهرستان جیرفت برگزار خواهد شد.

گفتنی است در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان جیرفت که به امضای حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

شایان ذکر است صالحی نژاد فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز و در سمت های مختلفی از جمله قاضی اجرای احکام عنبرآباد، جانشین دادستان عنبرآباد، دادیار دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و معاون دادستان بردسیر خدمت نموده است و در سال ۱۳۹۸ از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر منصوب شده بود.

گفتنی است صالحی نژاد رتبه ۸ کنکور سراسری، رتبه ۱۲ کارشناسی ارشد در رشته حقوق را کسب کرده است و هم اکنون در مرحله دفاع از پایان نامه دکتری حقوق بین الملل می باشد.

همچنین در این آئین از خدمات حسین سلامی ، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان جیرفت که به سمت رییس شعبه دادگاه کیفری دو تهران منصوب شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حادثه خونین بامدادی در شهر کرمان/۳ کشته در واژگونی پژو پارس

پ ژانویه 26 , 2023
رئیس اورژانس کرمان گفت: ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی انحراف از مسیر سواری پژو پارس در شهر کرمان در بامداد امروز داشتیم.