همدلی خادمیاران رضوی در کرمان/ از پویش زمستانه در رفسنجان تا توزیع غذای گرم بین نیازمندان

خادمیاران رضوی رفسنجان با هدف همدلی با نیازمندان جنوب کرمان، پویش زمستانه اهدای لباس گرم برای نیازمندان را اجرا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ محسن جمالزاده، مسئول کانون محله ای جوادیه الهیه شهرستان رفسنجان گفت: خادمیاران رضوی این کانون با همکاری خیرین ۱۲۰ دست لباس گرم را تهیه کرده و به نیازمندان جنوب کرمان اهدا کردند.

جمال‌زاده ادامه داد: در این طرح لباس‌های گرم و زمستانه مورد نیاز در مکان مشخص شده جمع آوری شد و سپس جهت اهدا به افراد نیازمند در مناطق جنوب استان کرمان ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی لباس های اهدا شده ۱۵۰ میلیون ریال بود تاکید داشت: هدف از اجرای این طرح، یاری رساندن به نیازمندانی است که در فصل سرما توانایی خرید البسه گرم زمستانی را ندارند.

با همت خادمیاران رضوی ۳۳۵۰ پرس هزار وعده غذای گرم به دست نیازمندان رسید.

مسئول کانون های خدمت رضوی بم از توزیع غذای گرم در بین نیازمندان توسط خادمیاران رضوی خبر داد.

محمود مهدوی، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بم گفت: خادمیاران و یاوران رضوی در اقدامی خیرخواهانه و با تاسی از سیره فاطمی در دستگیری از نیازمندان، ۳۳۵۰ پرس غذای گرم را طبخ و دربین نیازمندان توزیع کردند.

وی ادامه داد: این تعداد غذا با همت خادمیاران کانون های محله ای مساجد عدل، صاحب الزمان(عج)، امام حسن عسکری(ع)، امیرالمومنین(ع)، شهرهای بم و بروات تهیه شده است.

مهدوی ارزش ریالی غذای توزیع شده را ۲۱۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: خادمیاران رضوی در مناسبت های ملی و مذهبی با خدمت خالصانه و صادقانه و به صورت داوطلبانه به نیازمندان خدمت رسانی می‌کنند.

تجلیل از بانوی کارآفرین برتر شهرستان جیرفت

همزمان با میلاد باسعادت فاطمه الزهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن، خادمیاران کانون بانوان و خانواده رضوی جیرفت از بانوی برتر کارآفرین تجلیل کردند.

عفت سنجری، مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی جیرفت گفت: خادمیاران رضوی در راستای تکریم مقام زن و بانوان توانمند از زیور سنجری، یاور رضوی و بانوی توانمند و کارآفرین برتر صنایع دستی استان و شهرستان تقدیر کردند.

وی ادامه داد: این بانوی توانمند با استفاده از تخصص خود در حوزه صنایع دستی(پته دوزی) باعث ایجاد اشتغال پایدار برای سی زن نیازمند و سرپرست خانواده در شهرستان شده است.

سنجری بیان داشت: شرکت در بیش ازیکصد نمایشگاه داخلی و بین اللملی صنایع دستی و کسب رتبه برتر، مربی صنایع دستی شهرستان، بانوی کارآفرین در سال های۹۴ تا۹۹، دریافت گواهی نامه نوآوری و خلاقیت در صنایع دستی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در کنگره بین اللملی توانمندی های زنان کشورهای اسلامی، جهادگر کارآفرین، همکاری با ادارات و نهادها جهت توانمند سازی بانوان عشایری و روستایی و…از جمله افتخارات خانم سنجری است.

مسئول کانون بانوان‌ وخانواده شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه این بانوی کارآفرین در پایان دی ماه در کنگره بین اللملی زنان تاثیرگذار(گوهرشاد) حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شناسایی و حمایت از بانوان کارآفرین و استفاده از ظرفیت آنان جهت توانمند سازی زنان نیازمند و بی سرپرست از برنامه های کانون بانوان و خانواده است.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشن تکلیف ۶۴۰ دانش‌آموز دختر ریگانی به همت خادمیاران رضوی

چ ژانویه 25 , 2023
به همت خادمیاران رضوی، ۶۴۰ دانش آموز ریگانی رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند.