تمام راه‌های مواصلاتی جیرفت باز است/حداکثر میزان بارش ۵۱ میلی‌متر

فرماندار جیرفت گفت: حداکثر میزان بارش باران در جیرفت ۵۱ میلیمتر گزارش شده‌است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت، احمد بلند نظر فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت با اشاره به بارش های شبانه روز گذشته در این شهرستان گفت: حداکثر بارش باران از ایستگاه رضی آباد دلفارد با ۵۱ میلیمتر گزارش شده‌است و حداقل میزان بارش نیز در ایستگاه میانده با ۷/۷ به ثبت رسیده است.

بلند نظر اضافه کرد: در ایستگاه سربیژن ۲۵ سانتیمتر بارش برف به ثبت رسیده و در ایستگاه های ساردوئیه ۲۷٫۲ باران و برف، شهر جیرفت ۱۰٫۷، فرودگاه جیرفت ۱۱، هلیل هوکرد ۱۱، اسفندقه ۲۰، دلفارد (کلاکی) ۴۱، جبالبارز ۳۵، هیشین  ۳۲، دهنو فتح المبین ۸، رضوان ۱۲ میلیمتر باران به ثبت رسیده است.

فرماندار جیرفت بیان داشت: بارش های شبانه روز گذشته در این شهرستان بدون خسارت بوده و هم اکنون تمامی راه های مواصلاتی باز هستند و تردد خودروهای عبوری با همکاری و مشایعت پلیس راه، راهداری در مناطق کوهستانی در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت با تاکید بر اینکه رانندگانی که قصد سفر به مرکز استان و مناطق سردسیر را دارند قبل از حرکت از سلامت اتومبیل خود اطمینان حاصل نمایند، گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه را نیز مدنظر داشته باشند تا دچار حادثه در محورهای یخ زده و برفی نشوند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه اندازی نمایندگی انجمن روابط عمومی استان کرمان در جنوب

پ ژانویه 19 , 2023
مدیرعامل انجمن روابط عمومی استان کرمان گفت: با توجه به موافقت هیئت مدیره, نمایندگی انجمن روابط عمومی استان کرمان به مرکزیت جیرفت در جنوب استان کرمان تاسیس می‌شود.