نسیم مهر رضوی در دیار کرمان/ از تولد دردانه‌های فاطمی تا همدلی رضوی با مادران

خادمیاران رضوی در شهرهای مختلف استان کرمان همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) نسیم مهر رضوی را گستراندند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ خادمیاران رضوی کانون خانواده و بانوان بم با حضور در زایشگاه شهرستان دارالصابرین از بانوانی که هم زمان با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها صاحب فرزند شده بودند، عیادت کردند و نوزادان با پرچم امام رئوف متبرک شدند.

محمود مهدوی، مسئول کانون های خدمت رضوی این شهرستان با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها گفت: خادمیاران کانون بانوان و خانواده شهرستان بم همزمان با میلاد ریحانه نبی؛ حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور در محل زایشگاه شهرستان بم با گرامیداشت یاد و خاطره مادرانی که در حادثه دهشتناک زلزله بم جان خود را از دست دادند، از مادران نوزادان دختر متولد شده عیادت کردند و با اهدای شاخه گل و هدایای متبرک امام رضا(ع) تولد این نوزادان را به عنوان دردانه های فاطمی تبریک گفتند.

گفتنی است حضور بانوان خادمیار رضوی در زایشگاه و عیادت از ۱۵ نفر مادران بستری در بخش زایشگاه باعث شور، نشاط و شادمانی بیماران شد و کادر درمان و همراهان بیماران بستری شده با خوشحالی و اشک شوق و زیارت پرچم متبرک رضوی از خادمین حضرت رضا علیه السلام استقبال کردند.

حضور سفیران امام مهربانی ها در زایشگاه

به مناسبت میلاد با سعادت سرور بانوان جهان حضرت فاطمه سلام الله علیها خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده راور در زایشگاه حضور پیدا کرده و از مادران و نوزادان عیادت کردند.

عاطفه صادقی، مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی راور ضمن تبریک ولادت خانم فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر بیان کرد: فرزند ثمره ازدواج است و از دیدگاه متون دینی نشانه سعادت انسان و تحفه وهدیه الهی است.

وی با ذکر روایتی از امام صادق(ع) ادامه داد: ارث خداوند به بنده مومن اش فرزند صالحی است که برای وی استغفار کند.

صاددقی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرزندآوری را یکی از مهمترین مجاهدت های زنان و وظایف آنان برشمردند، تاکید کرد: دین جایگاه مادر را والا وارزشمند و مقام مادر را گرامی دانسته است و روش تربیتی و اخلاقی حضرت فاطمه(س) بهترین شیوه و تجربه برای ساختن نسلی پاک و سعادتمند است.

گفتنی است در پایان خادمیاران رضوی این کانون بانوان و خانواده ضمن آرزوی سلامتی برای مادران و نوزادان با اهدای بسته های نمک تبرکی و همراه با هدیه به مادران و کادر درمان زایشگاه از آنان تجلیل کردند.

نسیم مهر رضوی بیمارستان کهنوج را معطر کرد

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن خادمیاران رضوی با حضور در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج از مادران و نوازدان عیادت کردند.

عسکر ناصری، مسئول کانون های خدمت رضوی کهنوج گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، خادمیاران رضوی با حضور در بیمارستان ۱۲ فروردین بر بالین مادران و نوزادان حاضر شدند.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ولادت امام خمینی(ره) با اشاره به خصوصیات بارز حضرت زهرا(س)، ایشان را الگوی برتر و بانوی نمونه اسلام معرفی کرد و گفت: دختر رسول اکرم افتخاری برای اسلام و دنیا هستند و بانویی بسیار با ایمان متعهد و شجاع بودند که در همه عرصه ها به معنای کامل حضوری باتقوا و تاثیرگذار داشتند و همه زنان باید از ایشان و زندگی کوتاه اما پر بارشان الهام بگیرند.

در این مراسم خادمیاران رضوی، ضمن دعا و توسل به امام رضا(ع) و آرزوی سلامتی برای مادران و نوزادان، فضای بیمارستان را با اهدای بسته‌های نبات متبرک و هدیه های فرهنگی به مادران و کادر درمان معنوی کردند.

عیادت خادمیاران کانون خانواده و بانوان خدمت رضوی شهربابک از مادران بخش زایمان بیمارستان ولی عصر(عج)

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) انجام شد.عیادت از مادران در بیمارستان ولی عصر(عج) شهربابک توسط سفیران امام مهربانی‌ها، حال‌و‌هوای معنوی برای مادران ایجاد کرد و دل‌های بی‌قرار را به پنجره فولاد امام رضا(ع) گره زد.

در این دیدار با توجه به فضای روحانی و معنوی به وجود آمده، دل‌های هر یک از مادران و همراهان، پزشکان و کادر درمان، بر بال فرشتگان روانه صحن و سرای مشهدالرضا شد، گویی هر فرد خود را در یکی از صحن ها و رواق های حرم می دید و از راه دور عرض ارادت خود را نشان می‌داد.

حالت‌های معنوی در نقاط مختلف این بیمارستان در نگاه‌هایی که به ذوق زیارت از راه دور اشک آلود شده بود و بغض‌هایی که در گلو گره خورده بود لحظات ناب و به یاد ماندنی را رقم زد.

سفیران مهربانی امام رئوف دراین روز به یاد ماندنی سنگ تمام گذاشتند و دل‌های بیماران را از بیمارستانی مزین به نام حضرت ولی عصر(عج) درشهربابک تا پنجره فولاد علی‌ بن موسی(ع) روانه کردند و هریک در دعاهایشان ضمن تعجیل درفرج امام زمان(عج)، شفای بیماران و رفع گرفتاری و زیارت خورشید طوس را از ایزد منان خواستار شدند.

۳۸ زوج ریگانی با پیوند فاطمی راهی خانه بخت شدند

مسئول کانون های خدمت رضوی ریگان گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) ۳۸ زوج نیازمند راهی خانه بخت شدند.

علی فرامرزی، مسئول کانون های خدمت رضوی ریگان با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین و آسیب دیدگان دریغ نمی کنند، اظهار کرد: خادمیاران حضرت رضا(ع) برای مهیا کردن زمینه ازدواج آسان که مقدمه حل مشکل جوانان است همیشه پیشرو خواهند بود.

وی عنوان کرد: ۳۸ زوج جوان که به جهت عدم تمکن مالی والدین برای ادامه زندگی و تامین جهیزیه با مشکل مواجه اند به همت خادمیاران رضوی، بسیج سازندگی و خیرین شهرستان راهی خانه بخت شدند.

مسئول کانون های خدمت رضوی ریگان ابراز کرد: زمینه برگزاری جشن های ساده و بی آلایش زوج های جوان به همت خادمیاران رضوی ریگان فراهم می شود.

فرامرزی تاکید داشت: خیرین در فراهم کردن جهیزیه نوعروسان ریگانی مشارکت جدی داشتند و بسته های متبرک رضوی توسط خادمیاران رضوی به این زوج های جوان نیز اهدا شد.

جشن ازدواج ۱۴ زوج راوری در سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) برگزار شد

جشن ازدواج آسان به همت خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی راور و حوزه بسیج جامعه زنان و خادمان زیارتگاه بی بی معصومه برای ۱۴ زوج نیازمند برگزار شد.

حسین نخعی راد، مسئول کانون های خدمت رضوی راور بیان کرد: در راستای دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج به هنگام جوانان، مراسم ازدواج ۱۴ زوج در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) برگزار شد.

وی افزود: زوجین با ازدواج درکنار هم به آرامش می رسند و مسئولیت پذیری آنان بیشتر خواهد شد و افزایش آمار ازدواج در بین جوانان باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

نخعی در ادامه بیان کرد: برگزاری مجالس ازدواج با هزینه های بالا و تشریفات و چشم و هم چشمی باعث می شود خیر و برکت ازدواج از بین برود.

قابل ذکر است اجرای سرود، سخنرانی کارشناس خانواده، پذیرایی و اهدای ۱۴ کارت هدیه جمعا به مبلغ بیست و هشت میلیون ریال از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فعالیت قرارگاه مقابله با حاشیه نشینی در استان کرمان

چ ژانویه 18 , 2023
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ساماندهی، پیشگیری از تصرفات جدید و برخورد با متصرفان غیرقانونی سه اصل مهم مبارزه با حاشیه نشینی است.