آب سد نسا تا اسفندماه به بم می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: تا اسفند ماه آب سد نسا به بم می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ علی رشیدی در مانور تمرینی و آموزشی صنعت آب و برق منطقه جنوبشرق کشور در بم گفت: یکی از اهداف این سد بهره مندی مردم شهر‌های بم و بروات از آب ذخیره شده در بخش‌های کشاورزی، شرب و صنعت است و اجرای کامل خط انتقال آب از سد به این شهر‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. 

وی اجرای این خط انتقال را یکی از پروژه‌های مهم آب منطقه‌ای استان کرمان دانست و بیان کرد: ۵۶ کیلومتر از پروژه خط انتقال به طور کامل اجرا شده است.

رشیدی گفت: ۴۸ کیلومتر از خط برق پروژه به طور کامل و همچنین ۹۵ درصد از ایستگاه پمپاژ انجام شده و امیدواریم تا پایان اسفندماه امسال انتقال آب به شهر بم و بروات صورت گیرد.

وی بیان کرد: متأسفانه کمبود بارندگی در سال جاری موجب بروز مشکلات جدی برای تأمین آب شرب در استان شده و باید با اجرای طرح‌های مناسب و استحصال آب‌های در دسترس مشکلات را کاهش داد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وزیر اطلاعات در کرمان: مبارزه با عناصر نفوذی در دستور کار است

د ژانویه 16 , 2023
وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات مبارزه با عناصر نفوذی را در دستور کار دارد که با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت دفاع و دبیرخانه شورای امنیت ملی و دستگاه قضایی منجر به دستگیری و مجازات فردی از جاسوسان شد که کشور‌های غربی هم به حمایت از این جاسوس پرداختند.