خدمات هلال احمر به بیش از ۳۰۰ نفر متاثر از سیل در کرمان/امدادرسانی ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۳۰۳ نفر متاثر از سیل و بارندگی های اخیر در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح بیان کرد: در پی وقوع بارندگی در نقاط مختلف استان از روز سه شنبه ۲۰ دیماه؛ امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تا کنون با ارزیابی و امدادرسانی در ۱۹ شهر و روستا به ۳۰۳ نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

وی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در شهرستان های کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبارجنوب، بافت، رفسنجان در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیل هستند.

وی با اشاره به وقوع برف و کولاک در شهرستان های کوهبنان و رابر خاطرنشان کرد: ۳۵ نیروی امدادی در قالب ۹ تیم در شهرستان های مذکور در حال امدادرسانی هستند.

او با اشاره به ارتباط مستمر جمعیت هلال احمر استان کرمان با اداره هواشناسی تصریح کرد: تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت در سراسر استان در آماده باش کامل به سر می برند.

وی هم چنین به آماده باش تیم امدادهوایی هلال احمر اشاره کرد و گفت: تا کنون ۱۱ بسته غذایی، ۳۶۱ کیلوگرم نایلون و ۶ تخته پتو در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

این مقام مسئول افزود: هم چنین ۸ نفر حادثه دیده از شرایط جوی توسط جمعیت هلال احمر اسکان و ۲ خودرو رهاسازی شده است.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستگیری عاملان قتل کامیون عبوری از زرند

پ ژانویه 12 , 2023
فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عاملان قتل کامیون عبوری از زرند خبر داد.