مسیر حرکت خادمیاران می تواند به عنوان موتور محرکه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه عمل کند

فرماندار زرند در دیدار با مسئول و اعضای کانون مرکزی خدمت رضوی، با بیان اینکه مسیر حرکت خادمیاران رضوی می تواند به عنوان موتور محرکه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای پیشگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه عمل کند بر لزوم توسعه فرهنگ موقوفات رضوی در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از  آستان نیوز از کرمان؛ مسئول و اعضای کانون مرکزی خدمت رضوی در شهرستان زرند با حضور در محل فرمانداری با سیدرضا حسینی نژاد فرماندار دیدار و گفتگو کردند.
فرماندار زرند در این دیدار با بیان اینکه مسیر حرکت خادمیاران رضوی می تواند به عنوان موتور محرکه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای پیشگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه عمل کند، تصریح کرد: خادمیاران رضوی می‌توانند در ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی برگرفته از سیره ائمه اطهار(ع)، نقش بسیار موثر و مهمی را ایفا کنند.
حسینی نژاد افزود: خوشبختانه اجرای سنت حسنه و پسندیده وقف و نیت متولیان موقوفه خصوصا در حوزه‌های عاشورایی، حسینی، آموزشی، درمانی، بهداشتی و حمایتی در سطح شهرستان زرند بسیار مطلوب و قابل قبول است.
وی گفت: لذا می طلبد گسترش فرهنگ موقوفات رضوی نیز در شهرستان در دستور کار جدی متولیان فرهنگی از جمله روحانیون، ائمه محترم جمعه و جماعات قرار گیرد و مردم را به این سنت حسنه به نام امام رئوف امام رضا(ع) تشویق کنند.
مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان زرند نیزبا اشاره به وجود بیش از ۴۵۰ نفر خادمیار رضوی در سطح شهرستان، به ارائه گزارش عملکرد دفتر در حوزه‌های مختلفی همچون مباحث حمایتی از خانواده‌ها شامل کمک های مومنانه و توزیع غذای گرم بین محرومین در مناسبت های مختلف پرداخت.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان برگزار می شود

ش دسامبر 24 , 2022
همزمان با پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر جشنواره هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان در جیرفت برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، همزمان با پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کشور جشنواره هنرهای تجسمی فجر […]