شمیم رضوی در دبستان کودکان اوتیسم کرمان پیچید

همزمان با روز جهانی اوتیسم، دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان و مسئولین کانون تخصصی خادمیاران کتاب و کتابخوانی از مدرسه کودکان اوتیسم بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل  از  آستان نیوز از کرمان؛ پورکاظمی دبیر کانون های خدمت رضوی استان گفت: ما در تلاش هستیم که خانواده ها بتوانند فرزندان خود را در مسیر بهتری از نظر آموزشی و تربیتی به پیش ببرند و زحمت خانواده ها کمتر شود.
وی با تشکر و قدردانی از زحمات این خانواده ها افزود: قطعا خدواند جزای خیر به این خانواده ها خواهد داد و این زمان بدون پاسخ نخواهد ماند و آنان تمام مشکلات کودکان اوتیسم را حس کرده اند و اگر بشود یک تعامل بیشتری بین اولیا و دست اندکاران مدرسه ایجاد شود قطعا ثمربخش خواهد بود. چگونگی این فرایند از طریق جلساتی که برگزار خواهد شد به نتیجه مطلوب خواهد رسید و در زمینه افزایش همکاری ها با مدرسه تلاش خواهیم کرد و خادمیاران رضوی هر کاری که بتوانند انجام دهند. به طور مثال از طریق همکاران مشاور در این زمینه ها مختلف چون تحصیلی و تربیتی و…. تا حد زیادی به اولیای کودکان کمک خواهند کرد.
پورکاظمی اظهار کرد: در تلاش هستیم که بتوانیم یکی از اعضای خانواده هایی را که فرزند اوتیسم دارند را به صورت یاور رضوی جذب کنیم تا نگهداری از فرزند خود را به خادمی حضرت انجام دهند.
مریم حجت، مسئول کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی نیز ضمن تشکر از اولیا و مسئولین مدرسه که این دیدار را محقق کردند افزود: این کودکان نعمت خدا هستند و مشکل جسمی و نیازهای ویژه ای دارند اما توانمندی های بسیار زیادی دارند.
نمازی، نماینده والدین مدرسه ضمن تشکر از حضور خادمیاران رضوی در این مدرسه و تاثیر در افزایش امید اولیا و دلگرمی، به بیان برخی مشکلات پرداخت و عنوان کرد: یکی از این مشکلات عدم وجود دندان پزشک متخصص و یا قیمت مناسب برای کودکان کرمان است و فقط موسسه هلال احمر در این زمینه فعال می باشد که هزینه های بسیار بالای دندان پزشکی مانع از مراجعه والدین به این مرکز شده است.
نمازی به مسئله زیارت مشهد الرضا توسط این خانواده ها و فرزندان شأن پرداخت و افزود: بسیاری از اولیای این کودکان تا به حال به مشهد مقدس مشرف نشده اند. پو کاظمی قول پیگری در این زمینه را داد.
در پایان این دیدار به تمامی افراد حاضر هدایای متبرک رضوی اهدا شد و همگی عکس یادگاری گرفتند و همچنین تعدادی کتاب به این مدرسه اهدا شد و برخی از والدین به بیان مشکلات خود پرداختند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کارگاه تولید پوشاک با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان در رفسنجان راه اندازی شد

ی دسامبر 18 , 2022
یک کارگاه تولید پوشاک برای اشتغالزایی پایدار بانوان نیازمند با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان در رفسنجان به همت خادمیاران رضوی راه اندازی شد.