طرح جامع گردشگری کرمان در حال تدوین است

استاندارکرمان گفت:طرح جامع گردشگری استان در حال تدوین است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ استاندار کرمان از اجرای مراحل تدوین طرح جامع گردشگری استان خبر داد و گفت: در سفر گذشته هیات دولت به کرمان، اعتباراتی برای آن در نظر گرفته شده است.

نشست فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری و اعضای کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق بازرگانی کرمان با عنوان شب گردشگری کرمان با هدف هم‌اندیشی و هم‌افزایی جهت رونق صنعت گردشگری و پیشرانی در اقتصاد استان در محل هتل کاروانسرای وکیل برگزار شد.

استاندار کرمان در این نشست بیان کرد: بدو پذیرش مسئولیت استانداری کرمان از غفلت نسبت به بخش گردشگری زیر سایه معدن و کشاورزی گفته‌ام، اما در مدت ۸ ماه از مسئولیتم، جلسات بسیاری برای بررسی مسائل گردشگری برگزار کرده‌ و مصوباتی نیز آماده شده است، ضمن اینکه کارگروه گردشگری با عضویت دغدغه‌مندان و فعالان این بخش برای حل مسائل تشکیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: متخصصان حوزه گردشگری بهتر به چالش‌ها، مشکلات و راه‌های رفع آنها اشراف دارند و آماده‌ایم که پروژه‌ها و طرح‌های خود را تعریف کنند و ما در اجرا کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تعرفه صادراتی محصولات کشاورزی برداشته شد

چ دسامبر 7 , 2022
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه تعرفه صادراتی محصولات کشاورزی کاملاً برداشته شده است، گفت: این تعرفه‌گذاری صادراتی به دلیل نگرانی وزیر و دولت برای تنظیم بازار بود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از تسنیم؛ ذبیح‌الله اعظمی با بیان اینکه یکی از مشکلات وزارت جهاد کشاورزی […]