ظرفیت دستگاه‌‌های اجرایی و قضایی استان، پشتیبان واحدهای تولیدی

در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه عنوان شد: ظرفیت دستگاه‌‌های اجرایی و قضایی استان پشتیبان واحدهای تولیدی خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه چهارشنبه ۲ آبان با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری، دادستان، رئیس اتاق بازرگانی استان و جمعی از مدیران شرکت‌های صنعتی و معدنی استان در محل شهرک صنعتی خضرا برگزار گردید.

تامین قطعات، ابزارها و تجهیزات مورد نیاز شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی استان از تولیدات داخل استان مورد تاکید این نشست قرار گرفت و با پیشنهاد استاندار کرمان مقرر شد تا دستور کاری مرتبط با تامین نیازهای این شرکت‌ها از محصولات داخل استان برای شورای تامین ارائه گردد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این رابطه گفت: این دستورالعمل با در نظر گرفتن مواردی از جمله گارانتی محصولات، تضامین، ترک تشریفات و توجه به دانش‌بنیان‌ها باشد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستگیری عاملان قتل‌های خیابانی بم

چ نوامبر 23 , 2022
فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری عاملان قتل های رخ داده در دو نزاع خیابانی اخیر این شهرستان، بر خویشتن داری و کنترل خشم تاکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ سرهن گیوسف سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در این باره گفت: در […]