خدمت‌رسانی ۱۴ هزار گروه جهادی بسیج سازندگی در مناطق محروم کشور

رئیس بسیج سازندگی گفت: ۱۴ هزار گروه جهادی نزدیک به ۱۵۰ جهادگر در ۱۹ روز و در ۱۲ عرصه در هزار نقطه در مناطق محروم شهرستانها خدمت رسانی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی امروز در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در شهرستان کهنوج اظهار کرد؛ امروز افتتاح چندین پروژه شامل افتتاح مدرسه، پروژه های آبرسانی و کمک های مومنانه و همه مباحث در خصوص رفع فقر و محرومیت در این منطقه انجام شد.

سردار زهرایی با اشاره به ظرفیت بالای کهنوج افزود: این منطقه سرشار از ظرفیت و پتانسیلهای خدادادی است اگر این ظرفیتها با نیروی انسانی، نخبگی و علم و دانش پیوند بخورد کارهای بی نظیری میتوان انجام داد.

وی افزود: در چند سال گذشته هم خدمت رسانی و هم محرومیت زدایی از حالت رسالت به ماموریت سپاه تغییر پیدا کرده است یعنی خدمت رسانی را چه در نهضت خدمات مومنانه و چه در بحث محرومیت زدایی آب شرب ، آبخیز تا جالیز ، مسکن محرومین و.. اصل کارمان هست و وظیفه و ماموریت خودمان می دانیم.

مسئول بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: در حاشیه شهر که موضوعات فرهنگی ، بهداشتی ، آموزشی و اشتغال است و در اقتصاد مقاومتی با ایجاد صندوقهای قرض الحسنه و ایجاد اشتغال و نیروگاه های کوچک خانگی و کارگاه های اشتغال زا در حالت فعالیت است.

سردار زهرایی گفت: در هفته بسیج رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ در کشور در حال برگزاری است که ۱۴ هزار گروه جهادی نزدیک به ۱۵۰ جهادگر در ۱۹ روز و در ۱۲ عرصه در هزار نقطه در مناطق محروم شهرستانها خدمت رسانی خواهند کرد.

وی افزود: همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد طلایه داران یعنی مقاوم کردن اقتصاد توسط مردم که موتور پیشران این حرکت صندوقهای قرض الحسنه هستند.

مسئول بسیج سازندگی کشور خاطر نشان کرد: با نقش آفرین کردن مردم به طور واقعی نه با شعار و با بسیج کنندگی بسیج در گام دوم بتوانیم زمینه ها را برای اینکه چتر انقلاب گسترده تر شود فراهم کنیم.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کرمان سردتر می‌شود

ی نوامبر 20 , 2022
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز کاهش دما در استان کرمان پیش بینی می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ امروز افزایش ابر و بارش باران در مرکز، جنوب غرب، غرب و جنوب استان کرمان پیش بینی می شود. بارش‌ها تا فردا در استان کرمان […]