امدادرسانی هلال احمر کرمان به اتباع افغانی در مناطق صعب‌العبور جنوبی استان

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امداد رسانی به هفت نفر از اتباع افغانی که در دره های اطراف جاده محور منوجان _ بندرعباس پرت شده و حادثه دیده بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان افزود: در ساعات اولیه امروز سی ‌ام شهریورماه درپی اعلام گزارش اورژانس مبنی بر پرت شدن تعدادی اتباع افغان در دره های اطراف جاده مواصلاتی منوجان به بندرعباس بلافاصله یک تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام و پس از انجام اقدامات لازم مصدومین به همراه متوفی تحویل عوامل مربوطه گردیدند.
وی با اشاره به اعزام تیم امدادونجات پایگاه جاده ای دوراهی منوجان در ساعت ۰۰:۰۶ به محل حادثه بیان کرد: ۶ نفر در این حادثه متاسفانه مصدوم و یک نفر فوت کردند و در نهایت پس از ۳ ساعت و نیم تلاش امدادگران هلال احمر کلیه مصدومین حادثه تحویل مراجع ذیصلاح شدند.
انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری «جشن غنچه‌ها» ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی

چ سپتامبر 21 , 2022
“جشن غنچه‌ها” ویژه نوآموزان پیش دبستانی در سراسر استان کرمان برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ مراسم جشن غنچه‌ها صبح امروز به صورت نمادین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مرکز پیش دبستانی ثارالله آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزارشد. در این مراسم که […]