۵۰ کارت نان به خانواده های نیازمند بم اهدا شد

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بم از اهدای کارت نان به خانواده های کم درآمد در راستای اجرای طرح احسان حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از  آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، مسئول کانون های خدمت رضوی بم گفت: با مشارکت خادمیاران رضوی کانون محله ای امام حسن عسکری(ع) طرح احسان حسینی با هدف حمایت از اقشار کم بضاعت اجرا و  کارت هدیه نان متبرک به ارزش دو میلیون ریال به ۵۰ خانواده نیازمند اهدا شد.


مهدوی افزود: تهیه و توزیع هزار و هشتصد پرس غذای گرم از دیگر اقدامات انجام شده توسط خادمیاران کانون محله ای امام حسن عسکری(ع) است.


وی تاکید داشت: مشارکت خادمیاران و یاوران رضوی در اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در ماه محرم از نتایج ترویج فرهنگ رضوی و عمل به سیره امام رئوف است و تلاش می کنیم با همکاری خیرین نیازمندان واقعی راشناسایی و به آنان خدمت رسانی کنیم.


مسئول کانون های خدمت رضوی بم ابراز داشت: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از جمله اهداف طرح اطعام و احسان حسینی است و خادمیاران رضوی می کوشند با متنعم ساختن سفره نیازمندان در ماه عزای سالار شهیدان بین فرهنگ عاشورا و عواطف خانواده های نیازمند و کم درآمد پیوند ایجاد کنند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توزیع یکصد بسته ارزاق در بین نیازمندان راور

د آگوست 29 , 2022
خادمیاران رضوی شهرستان راور با هدف مشارکت در طرح احسان حسینی یکصد بسته ارزاق را در دهه دوم و سوم ماه محرم بین خانواده های بی بضاعت و کم درآمد توزیع کردند.