همایش کودکان قصه گو در جیرفت برگزار شد

به همت کانون کتاب و کتاب خوانی خدمت رضوی شهرستان جیرفت همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر خم همایش کودکان قصه گو برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان، فریبا خالصی، مسئول کانون کتاب و کتاب خوانی شهرستان جیرفت اظهار کرد: همایش کودکان قصه گو به مناسبت عید غدیر با مشارکت  ۳۸ نفر از کودکان و نونهالان در محل مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.
وی افزود: تبیین واقعه غدیر و‌ ترویج فرهنگ علوی  رسالت مهمی است که برعهده همه ما گذاشته شده و باید این پیام مهم را با ابزارهای تاثیرگذار مثل قصه و داستان به کودکان منتقل کرد.
خالصی عنوان کرد: والدین سهم زیادی در میزان مشارکت کودکان در این برنامه داشتند و یکی از اهداف اجرای این طرح آشنایی کودکان با کتاب و کتاب خوانی و گسترش فرهنگ مطالعه در بین خانواده است.
مسئول کانون کتاب و کتاب خوانی شهرستان جیرفت تاکید کرد: اجرای نمایش عروسکی، هم خوانی سرود و دعای فرج توسط کودکان و اهدای هدیه به کودکان از دیگر برنامه های این همایش بود.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۰۰۰ قرص نان گرم در بین خانواده های کم برخوردار جیرفت توزیع شد

چ جولای 27 , 2022
همزمان با عید سعید غدیر خم به همت خادمیاران کانون وقف و نذر رضوی ۱۰۰۰ قرص نان رایگان در مناطق کم برخوردار شهر جیرفت توزیع شد.