خادمیاران رضوی جیرفت میزبان محفل انس با قرآن کریم شدند

همزمان با دهه ولایت در روز عید غدیر خادمیاران رضوی جیرفت در محل امامزاده سید سلطان احمد ساردوئیه میزبان محفل انس با قرآن کریم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان؛ سعیده مقبلی‌نژاد، مسئول کانون قرآنی خدمت رضوی شهرستان جیرفت با گرامیداشت عید بزرگ غدیر اظهار داشت: کانون محله‌ای امامزاده سید سلطان احمد ساردوئیه با همکاری کانون قرآن خدمت رضوی شهرستان جیرفت اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن در صحن این امامزاده کرد.

وی بیان داشت: در این مراسم از امیرمهدی امیرانی‌پور خادمیار رضوی و قاری قرآن، مداح توانمند و برتر کشوری، محمدصادق‌ پورسالار طلبه حافظ و قاری کل قرآن کریم، سیداسماعیل حسینی قاری قرآن برای قرائت قرآن کریم دعوت به عمل آمد.

مقبلی‌نژاد با بیان اینکه در حاشیه این آیین از قاریان مراسم تقدیر شد، گفت: در این راستا از زهرا امیری‌فرد یاور رضوی و استاد قرآن برتر کشوری و داور موفق مسابقات قرآن استان و شهرستان تقدیر ویژه به عمل آمد.

 مسئول کانون قرآنی خدمت رضوی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه این محفل سراسر معنویت با هدف نهادینه کردن ارزش های دینی و اسلامی و انس با قرآن در جامعه برگزار شد، گفت: از این جلسه قرآنی استقبال خوبی انجام شد و در پایان مراسم شرکت کنندگان مهمان سفره پر برکت مولا امیرالمومنین حضرت امام علی عليه السلام بودند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همایش کودکان قصه گو در جیرفت برگزار شد

چ جولای 27 , 2022
به همت کانون کتاب و کتاب خوانی خدمت رضوی شهرستان جیرفت همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر خم همایش کودکان قصه گو برگزار شد.